總網頁瀏覽量

2012年10月23日 星期二

New stuffs from Ikea! 新傢俱!



Went to Ikea last sunday and got a few pieces of furniture for my house. After moved in the new house for almost 5 months already, there aren't too many new furniture. I bought a bed and a book shelf and that's all. This time I got a very small tea table for $149 and a yellow carpet for the same price. Oh also a plastic yellow chair too.



New Table 

(很小的桌子但也很便宜,$149而己。大家喜歡的話也可以去宜家傢俱購買)

New Carpet

    (喜歡鮮艷的顏色,所以挑了黃色的地毯 )


New plastic desk

  ( 櫈子也是黃色的哈哈)

 Besides furniture, also had my dinner in Ikea and got some good looking cakes there too!

 Cold shrimps


(晚餐我選了這個涷虾,真得很好吃,值的推介~ ~ $22而已)

看,每隻都一樣大小
 Together with vegetable soup and fries!



還有薯仔條和蔬菜湯(略咸)!

I also bring some good looking cakes home!


我選了粉紅色的甜點和左邊的批各一個派(好有詩意的名稱,哈哈)

為什麼它們都是同一個國家的呢?哈哈




乳酪只是$5而已!我買了右下的豆漿

I really love the decoration there!Very artistic!





花俏的檯布

米黃色的吊燈

Took some pictures inside Ikea too! Many new arrivals are my favorites !


這個空間是属於我的就好了

很想買這個櫃子!!我要!!!

不知道為什麼,我特別喜歡有图案的家具

新產品!

cool!!!!









           >3<








下次再分享囉!byebye!

2 則留言: